Ενδιαφέροντα από την Ελλάδα καί τον κόσμο
Η γυναίκα φαινόμενο – Το γιαπί, το πηλοφόρι, το μυστρί… και η μαστρό – Τασία
2014-11-05 22:51Δεν είναι συνηθισμένη η εικόνα μια γυναίκας στη σκαλωσιά να δίνει το δικό της αγώνα επιβίωσης κόντρα στις δυσκολίες της εποχής… Η παντός καιρού μαστρό – Τασία, είναι πολύ γνωστή στη τοπική κοινωνία της βόρειας Εύβοιας, τόσο για τη μαεστρία της στην οικοδομή όσο και για την πληθωρική και γεμάτη ζωντάνια προσωπικότητα της.
Είναι ίσως η μοναδική γυναίκα οικοδόμος στην Εύβοια. Ωραία μαστόρισσα, δυναμική με πολλές ώρες εργασίας σε αυτή τη δύσκολη δουλειά κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες χειμώνα και καλοκαίρι.
Το ρεπορτάζ μαζί της ήταν πράγματι πολύ ιδιαίτερο. Οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι πάντα έχουν να μας διηγηθούν τη δική τους ενδιαφέρουσα ιστορία ζωής που τους κάνει τόσο ξεχωριστούς. Η Τασία είναι μια γυναίκα που έχει μάθει από μικρή να παλεύει στα δύσκολα και να μην χάνει το θάρρος της.
Αντιστέκεται στην κρίση, παλεύει για το μεροκάματο και καμαρώνει για τις δύο πανέμορφες κόρες της που τις έχει μεγαλώσει με κόπο και στερήσεις.
Δέκα χρόνια στο γιαπί…
Η μαστρό – Τασία ξεκίνησε τη δουλειά της οικοδομής τοποθετώντας πλακάκια με τη βοήθεια του μαστρό – Νίκου, ο οποίος της έδωσε και τις πρώτες γνώσεις πάνω σε αυτή τη τεχνική.
Από τότε μέχρι και σήμερα, έχει γίνει περιζήτητη! Άριστη τεχνίτρια, καταπιάνεται με όλες τις οικοδομικές εργασίες.
«Η οικοδομή είναι μεγάλη αγάπη για μένα. Πριν ασχοληθώ με αυτή τη δουλειά, είχα εργαστεί σε πάρα πολλούς άλλους χώρους, προσπαθώντας να μεγαλώσω μόνη τα παιδιά μου και να προσφέρω τα πάντα ώστε να σπουδάσουν για ένα καλύτερο μέλλον. Οι δυσκολίες πολλές, όμως δεν χάνω το χαμόγελο μου! Με αξιοπρέπεια φροντίζω να μην λείπει το μεροκάματο από το σπίτι», είπε χαρακτηριστικά.
Συνοδοιπόρος στη ζωή και στη δουλειά ο μαστρό – Νίκος, εκφράζει μεγάλο θαυμασμό για τη σύντροφο της ζωής του. Μαζί δημιουργούν στο γιαπί και κάνουν σχέδια για το μέλλον. Η γνωριμία τους έγινε σε οικοδομή και στάθηκε η αφορμή για βρουν και οι δύο την απόλυτη ευτυχία.
Στον ελεύθερο χρόνο απολαμβάνουν να χαλαρώνουν απλά και όμορφα με ρομαντικές βόλτες σε γραφικά και ήσυχα ταβερνάκια.
Ένα ζευγάρι άξιο θαυμασμού σε μια δύσκολη εποχή όπου ακόμη και οι προσωπικές σχέσεις περνάνε κρίση! Φαίνεται όμως πως η μαστρό – Τασία τα καταφέρνει καλά σε όλους τους τομείς. Το μυστικό της επιτυχίας της… είναι το χαμόγελο και η καλή – γεμάτη ζωντάνια καρδιά!!
Περιζήτητη οικοδόμος
Από τα χέρια της δυναμικής οικοδόμου έχουν περάσει πολλά σπίτια και κτίρια αποδεικνύοντας στην πράξη πως καμία δουλειά δεν είναι κατεξοχήν αντρική. Παρά τις προκαταλήψεις που βίωσε (κυρίως από άντρες) με πολύ κόπο, χάρη στο ταλέντο και στην ωραία προσωπικότητα της κατάφερε να γίνει αποδεκτή από πελάτες και συναδέλφους. «Όταν έχεις θέληση μπορείς να πετύχεις πολλά! Δεν ντρέπομαι να με βλέπουν πάνω στις σκαλωσιές, είναι μια δουλειά τίμια που την κάνω με αγάπη. Βέβαια κίνδυνοι υπάρχουν και είμαι πολύ προσεχτική. Ισορροπώ σαν «γάτα» πάνω στα ξύλα, σε ύψη που άλλους θα τους τρόμαζαν… αλλά όταν χτίζω νιώθω πως δημιουργώ! Προσφέρω ένα κομμάτι του εαυτού μου», τόνισε συγκινημένη η Τασία δείχνοντας στο φωτογραφικό φακό τα γεμάτα λάσπη χέρια της.
Παράδειγμα προς μίμηση, έχει πετύχει μεγάλα θαύματα στη ζωή της. Περήφανη για τις κόρες της που σπούδασαν εύχεται να τις δει να φθάσουν ψηλά στη ζωή τους, πάνω από όλα «με ήθος και εντιμότητα».
Αποχαιρετώντας τη μαστρό – Τασία νιώσαμε πως η δύναμη της ψυχής και της θέλησης μπορεί να νικήσει όλα τα εμπόδια και να πραγματοποιήσει το αδύνατο. Καλές δουλειές μαστρό – Τασία και πάντα μερακλίδικες!
πηγή: Γιώτα Περήφανου – ksipnistere.blogspot.gr
Οι ζημιές διώχνουν την Pepsico από την Ελλάδα
2014-11-04 23:22Σε αναζήτηση νέου υποψηφίου αγοραστή για τη μεταβίβαση των εν Ελλάδι δραστηριοτήτων του βρίσκεται ο πολυεθνικός Όμιλος Pepsico HBH,
μετά το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων που έγιναν το τελευταίο διάστημα τόσο με την πατρινή Λουξ Μαρλαφέκας όσο και με την ΕΨΑ, οι οποίες τελικά δεν καρποφόρησαν καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες «υπήρξε σημαντική διάσταση απόψεων τόσο σχετικά με τη μορφή της συνεργασίας όσο και με το ύψος του τιμήματος». Και ο λόγος της διαρκούς αναζήτησης αγοραστή δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι την τελευταία πενταετία η Pepsico αντιμετωπίζει σημαντικά οικονομικά προβλήματα, με τις ζημιές να ξεπερνούν τα 63 εκατ. ευρώ και τα μερίδια αγοράς να βαίνουν συνεχώς μειούμενα. Ο πολυεθνικός όμιλος εξετάζει διάφορους τρόπους αποχώρησης του από την ελληνική αγορά. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και η παραχώρηση των εγκαταστάσεων και μαζί η άδεια χρήσης των σημάτων της (Pepsi Cola, 7Up, Gatorade, Lipton Ice Tea και ΗΒΗ), με αντάλλαγμα την καταβολή ενός ποσοστού επί των συνολικών πωλήσεων υπό μορφήν δικαιωμάτων.
ΛΟΥΤΡΑΚΙ. Τα προβλήματα της pepsico άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια τον Δεκέμβριο του 2012 όταν ξέσπασε η πρώτη μεγάλη «θύελλα» μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων, ένα μήνα δηλαδή πριν «κατεβάσει ρολά» στο ιστορικό εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού (φυσικού μεταλλικού και ανθρακούχου) στο Λουτράκι. Kίνηση η οποία αποδόθηκε στη δραματική πτώση των πωλήσεων της. Ωστόσο η διοίκηση παρέμεινε προσηλωμένη στον τότε στόχο της να μείνει στην ελληνική αγορά, προφανώς με το όποιο κόστος για εργαζόμενους και δίκτυο. Προχώρησε άμεσα σε υλοποίηση προγραμμάτων «εθελουσίας εξόδου» εργαζομένων με στόχο τον περιορισμό των λειτουργικών της εξόδων, αλλά και στην ανάθεση του δικτύου διανομής σε εξωτερική εταιρεία. Τότε ο γενικός διευθυντής της PepsiCo-ΗΒΗ Ray Hazley τόνιζε χαρακτηριστικά: «Θέλουμε να παραμείνουμε και να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα». Βέβαια κρίνοντας από τα αποτελέσματα και το μερίδιο αγοράς, οι αποφάσεις στρατηγικής σημασίας που ο ίδιος έλεγε ότι πήρε λόγω της συνεχούς συρρίκνωσης της αγοράς αναψυκτικών και του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που είχε σημαντικές επιπτώσεις στα οικονομικά της αποτελέσματα, δεν απέφεραν τα αναμενόμενα. Οι συσσωρευμένες ζημίες του Ομίλου ξεπέρασαν τα 63 εκατ. ευρώ, κάτι που αποδόθηκε στην μεγάλη συρρίκνωση της αγοράς αναψυκτικών και το υψηλό κόστος. Ωστόσο ο κ. Hazley υποστήριζε τότε, ότι με βάση το πλάνο αναδιοργάνωσης που εφαρμόζεται, σε 1-2 χρόνια η εταιρεία θα καταφέρει να ισοσκελίσει τις ζημίες που παρουσιάζει... Δυστυχώς όμως κρίνοντας εκ του αποτελέσματος σήμερα δεν του ...βγήκε.
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP, την περίοδο 2009-2013 η εταιρεία έχασε περίπου το 45% των πωλήσεών της, καθώς από 125,5 εκατ. ευρώ το 2009 έφθασε να έχει πωλήσεις 70 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2013. Επίσης το 2013 η εταιρία είχε αρνητικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDA) ύψους 9,6 εκατ. ευρώ και καθαρές ζημιές 16,8 εκατ. ευρώ. Σημαντικές απώλειες καταγράφει και στον όγκο τω πωλήσεων της αφού μόλις στο δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 3η θέση, μετά την 5η θέση στην οποία βρέθηκε (κάτω και από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας) το προηγούμενο δίμηνο. Καθαριστικό ρόλο στην επιδείνωση των μεγεθών έπαιξε και η κρίση, η οποία έπληξε το σύνολο της αγοράς.
Οι «μικροί» ανέτρεψαν τις ισορροπίες
Σημαντικές ανατροπές στον χάρτη της αγοράς των αναψυκτικών έχει επιφέρει η είσοδος των μικρών εγχώριων παικτών του κλάδου με νέα καινοτόμα προϊόντα. H είσοδος της εταιρίας Βίκος στις αρχές του έτους αλλά και η εκδήλωση πρόθεσης της Ζυθοποιίας Μύθος να μπει και αυτή στα αναψυκτικά, ανατρέπουν την μέχρι τώρα κατάσταση στον κλάδο, όπου οι μεγάλοι παίκτες μοιράζονταν ως επί το πλείστον τα έσοδα που ανέρχονταν στα 500 εκατ. ευρώ ετησίως. Τα μερίδια των πολυεθνικών (Coca Cola και Pepsico) έχουν αρχίσει να συρρικνώνονται, ενώ οι μικροί έχουν αρχίσει να κάνουν πλέον αισθητή την εμφάνισή τους, αυξάνοντας εντυπωσιακά τόσο τους τζίρους όσο και τα μερίδια αγοράς τους. Ειδικότερα τους τελευταίους μήνες στο σύνολο της χώρας η Coca Cola 3E και η Pepsico - ΗΒΗ «είδαν» τα μερίδιά τους να υποχωρούν σημαντικά. Απώλειες τις οποίες εν μέρει καρπώθηκαν οι «τοπικές» εταιρείες ΛΟΥΞ από την Πάτρα, ΕΨΑ από τον Βόλο και ΕΠΑΠ από την Ορεστιάδα (η τελευταία κυρίως με την Green Cola της), αλλά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σύνολο της χώρας το μερίδιο της Coca Cola στο δίμηνο Ιούνιου -Ιουλίου 2014 έχει υποχωρήσει στο 69,6% από 73,8% που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2013 ενώ η Pepsico μετά από μια συνεχή πτώση κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς στο 7,7% από 7,2% που ήταν πέρυσι. Από την άλλη πλευρά, η ΛΟΥΞ κέρδισε 0,7 μονάδες και έτσι το μερίδιό της διαμορφώνεται πλέον στο 7,2% ενώ το μερίδιο της ΕΨΑ ανήλθε στο 1,9%. Ωστόσο οι μεγάλοι κερδισμένοι στο σύνολο της αγοράς είναι η ΕΠΑΠ με την Green Cola, το εταιρικό μερίδιο της οποίας από 0,6% πέρυσι σκαρφάλωσε εφέτος στο 1,6% καθώς και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τα οποία «ελέγχουν» το 6% της αγοράς.
ΒΙΝΤΕΟ-Πείραμα σε κενό αέρος
2014-11-04 21:28Η πτώση ενός αντικειμένου οφείλεται στη βαρύτητα, την ελκτική δύναμη που αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο αντικείμενα που έχουν μάζα.
Εδώ στη Γη, είναι ουσιαστικά η ίδια η υδρόγειος που, με την τεράστια μάζα της, έλκει όλα τα άλλα αντικείμενα.
Όσο μεγαλύτερη μάζα έχει ένα αντικείμενο, όσο δηλαδή περισσότερο ζυγίζει, τόσο μεγαλύτερη είναι η βαρυτική δύναμη με την οποία έλκεται από τη Γη. Παράλληλα, όσο μεγαλύτερη μάζα έχει ένα σώμα τόσο πιο δύσκολα επιταχύνει.
Ας υποθέσουμε ότι μία μπάλα του μπόουλινγκ έχει χιλιαπλάσια μάζα από ένα φτερό. Αυτό σημαίνει ότι η Γη έλκει την μπάλα του μπόουλινγκ με χίλιες φορές μεγαλύτερη δύναμη απ’ ό,τι το φτερό. Επειδή όμως η μπάλα έχει μεγαλύτερη μάζα, επιταχύνει πολύ πιο δύσκολα από το φτερό: Ακριβώς χίλιες φορές πιο δύσκολα –όπως αποδεικνύεται– απ’ ό,τι το φτερό.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η μπάλα του μπόουλινγκ και το φτερό να πέφτουν με την ίδια επιτάχυνση.
Με άλλα λόγια, η βαρύτητα επιδρά πάνω σε όλα τα αντικείμενα με την ίδια ακριβώς επιτάχυνση, γι’ αυτό και όλα θα πέσουν στο έδαφος με την ίδια ταχύτητα, ανεξάρτητα από τη μάζα τους.
Αυτό το φαινόμενο ήταν που, σύμφωνα με μαρτυρίες, απέδειξε πειραματικά ο Γαλιλαίος, όταν άφησε δύο παρόμοια, αλλά διαφορετικού βάρους, αντικείμενα να πέσουν από τον κεκλιμένο πύργο της Πίζας.
Η διαφορά όμως στην ταχύτητα πτώσης στη Γη οφείλεται στο σημαντικό ρόλο που παίζει η αντίσταση του αέρα. Ένα φτερό δεν έχει τόσο αεροδυναμικό σχήμα όσο μία μπάλα του μπόυλινγκ, και όταν περνάει μέσα από τα μόρια του αέρα η ταχύτητά του ελαττώνεται κατά πολύ.
Ο Μπράιαν Κοξ επισκέφτηκε το Space Power Facility της NASA στο Οχάιο για να δει ο ίδιος το πείραμα που αποδεικνύει αυτό ακριβώς σε συνθήκες κενού αέρος, ή σε συνθήκες που επικρατούν στο διάστημα, αν προτιμάτε καλύτερα.
Όπως βλέπουμε και στο βίντεο, η NASA δοκίμασε τη θεωρία σε ένα θάλαμο κενού αέρος, και αποδείχτηκε ότι, όντως, μία μπάλα μπόουλινγκ και ένα φτερό πέφτουν στο έδαφος με την ίδια ακριβώς ταχύτητα.
Ποιός ήταν ο παππούς που άφησε έξι εκατομμύρια ευρώ και πέντε ακίνητα στην τοπική εκκλησία!
2014-11-04 21:12Έξι εκατομμύρια ευρώ και πέντε ακίνητα είναι τελικά η κληρονομιά του επιχειρηματία από το Ρέθυμνο, τα οποία άφησε στην τοπική εκκλησία.
Ο επιχειρηματίας που επέλεξε την Μητρόπολη Ρεθύμνου ως μοναδική κληρονόμο στην διαθήκη του,διατηρούσε για χρόνια ένα ηλεκτρολογικό κατάστημα στο κέντρο του Ρεθύμνου ενώ δεν είχε κάνει δική του οικογένεια, σύμφωνα με το CretaPost. Το μόνο που ήθελε ήταν να τον φροντίσει η Εκκλησία, όταν πια δε θα μπορούσε να αυτοεξυπηρετηθεί.
Δεν είχε αδέλφια και ο πιο κοντινός συγγενείς του ήταν ένας πρώτος ξάδερφός του, στην ίδια περίπου ηλικία με εκείνον.
Τα τελευταία χρόνια ο 90χρονος είχε αρκετά προβλήματα υγείας και είχε έρθει κοντά στην Εκκλησία η οποία και τον φρόντιζε μέχρις ότου άφησε την τελευταία του πνοή πλήρης ημερών, πριν από 2 μήνες περίπου.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ.κ. Ευγένιος στον τοπικό Τύπο,
οι τραπεζικές καταθέσεις που είχε στο όνομά του αγγίζουν τα έξι εκατομμύρια ευρώ
ενώ είχε και πέντε ακίνητα εκ των οποίων τρία είναι καταστήματα στην πόλη, ένα σπίτι και ένα χωράφι.
Ήδη ένας δικηγόρος ερευνά τα επιμέρους σημεία της διαθήκης ενώ αύριο αναμένεται ο κ. Ευγένιος να παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου για να ενημερώσει το κοινό. Ο υπερήλικας, είχε ήδη εκφράσει την επιθυμία – από την διακονία του μακαριστού Μητροπολίτη Άνθιμου – να χρηματοδοτήσει την ανακατασκευή του κτιρίου στον Τίμιο Σταυρό.
Πρόκειται για ένα κτίριο που στέγαζε τον Σύλλογο "Αγάπη" και βρισκόταν σε κακή κατάσταση με πολλά στατικά προβλήματα με αποτέλεσμα να εκκενωθεί πρόσφατα.
Ο ίδιος είχε ήδη χρηματοδοτήσει την μελέτη ενώ είχε αναφέρει ότι θα έδινε ακόμα 1,8 εκατομμύρια ευρώ για την ανακατεσκευή του κτιρίου αλλά και επιπλέον χρήματα για τη λειτουργία.
Το μόνο που ήθελε ως αντάλλαγμα ήταν η εκκλησία να τον φροντίσει όταν εκείνος δεν θα μπορούσε να αυτοεξυπηρετηθεί αλλά και ν’ αναλάβει την κηδεία του όταν θα πέθαινε, όπως και έγινε.
cretapost
ΤΖΟΚΕΡ-Πόσο στοιχίζει το δελτίο αν παίξετε όλους τους αριθμούς
2014-11-04 20:02Φρενίτιδα έχουν προκαλέσει τα 17 εκατομμύρια ευρώ που κληρώνει την Πέμπτη το Τζόκερ με κάποιους να ψάχνουν συστήματα ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες να κερδίσουν.
Στα "πηγαδάκια" και στις παρέες πολλοί αναρωτιούνται πόσο να στοιχίζει άραγε ένα δελτίο με συμπληρωμένους όλους τους αριθμούς και όλα τα τζόκερ. Συμφέρει άραγε η σίγουρη επιτυχία;
Η απάντηση σύμφωνα με το thebest.gr, είναι 12.217.590 ευρώ. Να σημειωθεί ότι ο φόρος των κερδών στο Τζόκερ ανέρχεται στο 20% του συνολικού ποσού.
Συνεπώς στην περίπτωση που κληρωθεί ένας νικητής θα κερδίσει το ποσό των 13.600.000 ευρώ, καθώς 3.400.000 ευρώ θα είναι μόνο ο φόρος.
ΠΗΓΗ: thebest.gr
Γυναίκα αυτοπυρπολείται έξω από το Προεδρικό Μέγαρο της Βουλγαρίας -Πάγωσαν οι περαστικοί [βίντεο]
2014-11-04 11:16Μια 38χρονη γυναίκα αυτοπυρπολήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας έξω από το Προεδρικό Μέγαρο της Βουλγαρίας, στη Σόφια, την ώρα που ο Πρόεδρος συζητούσε τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης μετά τις εκλογές του περασμένου μήνα, ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικών της χώρας.
Η αιτία που ώθησε τη γυναίκα στην πράξη αυτή παραμένει αδιευκρίνιστη. Την άνοιξη του 2013, όμως, άλλοι επτά άνθρωποι είχαν αυτοπυρποληθεί σε διάφορες περιοχές της Βουλγαρίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το χαμηλό επίπεδο διαβίωσης και για να καταγγείλουν τη διαφθορά στην πολιτική ελίτ.
Η γυναίκα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο και η κατάστασή της κρίνεται πολύ σοβαρή, αφού φέρει εκτεταμένα εγκαύματα.
Ένας γιατρός είπε στους δημοσιογράφους ότι η γυναίκα φέρει εγκαύματα στο 90% του σώματός της και η κατάστασή της είναι κρίσιμη. Σημείωσε επίσης ότι έχει ιστορικό ψυχικής νόσου, χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις.
Ο μέσος μηνιαίος μισθός στη Βουλγαρία ανέρχεται στα 400 ευρώ και 1 στα 5 νοικοκυριά βρίσκεται κάτω από το όριο της φτώχειας. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 7 στους 10 (ποσοστό 69%) Βούλγαρους κρίνουν «ανυπόφορη» την κατάσταση που βιώνουν.
Προσοχή! Ακολουθούν σκληρές εικόνες:
Κάμερα ασφαλείας καταγράφει καρέ καρέ την απαγωγή 22χρονης [βίντεο]
2014-11-04 11:14Σοκαριστικές είναι οι εικόνες που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας το βράδυ της Κυριακής στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. Στα πλάνα φαίνεται η απαγωγή μιας 22χρονης από έναν άγνωστο άνδρα.
Πρόκειται για την 22χρονη Carlesha Freeland-Gaither, η οποία απήχθη στις 21:40 το βράδυ της Κυριακής και η τύχη της αγνοείται από τότε. Στο τριών λεπτών video διακρίνεται ένας άνδρας, τα χαρακτηριστικά του οποίου δεν φαίνονται, να παρκάρει ένα γκρι αυτοκίνητο. Κατεβαίνει, πλησιάζει την κοπέλα, την αρπάζει, την τραβάει βίαια μέχρι το αυτοκίνητό του, τη βάζει μέσα και εξαφανίζεται.
Στο βίντεο φαίνεται η κοπέλα να φωνάζει, ενώ παλεύει για να απαλλαγεί από τον απαγωγέα της.
Το Facebook επιτρέπει το "αόρατο" σερφάρισμα
2014-11-03 22:38Το Facebook επιτρέπει το "αόρατο" σερφάρισμα
Όποιος θέλει να μπαίνει στο Facebook χωρίς να αφήνει διαδικτυακά «ίχνη», θα μπορεί πλέον να το κάνει, αφού το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο δίνει στους χρήστες του τη δυνατότητα να συνδέονται απευθείας με αυτό μέσω του Tor, μιας υπηρεσίας του λεγόμενου «σκοτεινού διαδικτύου», η οποία επιτρέπει σε κάποιον να «σερφάρει» ανώνυμα και υπό κρυπτογραφική προστασία.
Όλα τα δεδομένα του χρήστη είναι κρυπτογραφημένα, πράγμα που, σύμφωνα με το BBC, μπορεί να φανεί χρήσιμο σε χρήστες από χώρες, οι οποίες προσπαθούν να μπλοκάρουν την πρόσβαση στο Facebook, όπως το Ιράν, η Κίνα, η Βόρεια Κορέα και η Κούβα. Όμως και το Tor έχει ήδη βρεθεί στο στόχαστρο διαφόρων κυβερνήσεων, ιδίως της κινεζικής, που προσπαθούν επίσης να το μπλοκάρουν.
Το Facebook είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία της Σίλικον Βάλεϊ, η οποία επίσημα ανακοίνωσε την υποστήριξή της στο Tor, ένα δίκτυο που δημιουργήθηκε προκειμένου να επιτρέπει όχι μόνο την απολύτως μη ανιχνεύσιμη «περιήγηση» των χρηστών στο διαδίκτυο (η ταυτότητα και η γεωγραφική προέλευση του χρήστη αποκρύποντται μέσω ειδικής τεχνολογίας παραπλάνησης), αλλά και τη δημιουργία αφανών ιστοσελίδων, οι οποίες δεν εμφανίζονται καν στις μηχανές αναζήτησης όπως της Google και των οποίων οι διευθύνσεις λήγουν σε .onion.
Το Tor (ακρωνύμιο του The Onion Router) απαιτεί ένα ειδικό λογισμικό πλοήγησης, το Tor Browser, για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του. Μάλιστα, όπως σε ένα κρεμμύδι υπάρχουν διαδοχικά στρώματα, έτσι και στο «σκοτεινό» Tor υπάρχουν αλλεπάλληλα στρώματα κρυπτογράφησης.
Δεν είναι τυχαίο ότι αρχικά το Tor σχεδιάστηκε από το εργαστήριο ερευνών του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ και συνεχίζει να χρηματοδοτείται από το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών. Οι χρήστες του περιλαμβάνουν στρατιωτικούς, διπλωμάτες, μυστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους (για διακριτική επικοινωνία με «πηγές» τύπου Σνόουντεν) και όποιον απλό χρήστη θέλει να κρατά μυστικές τις δραστηριότητές του στο Ίντερνετ. Γι' αυτό, άλλωστε, το Tor έχει συνδεθεί και με παράνομες πράξεις, όπως η διακίνηση ναρκωτικών, η παιδική πορνογραφία κ.α.
Στην περίπτωση της πρόσβασης στο Facebook μέσω Tor, οι χρήστες θα πρέπει πάντα να συνδέονται (log-in) με το όνομά τους. Όμως δεν θα είναι δυνατό να εντοπιστεί η τοποθεσία τους ή άλλη πληροφορία σχετική με αυτούς. Η πρόσβαση θα γίνεται μέσω του προγράμματος Tor Browser στη διεύθυνση facebookcorewwwi.onion.
Η πρωτοβουλία του Facebook μπορεί να ερεθίσει μερικές κυβερνήσεις, ενώ από την άλλη θα παρέχει πρόσθετη προστασία έναντι τρίτων «ωτακουστών» που κατασκοπεύουν τις διαδικτυακές κινήσεις μερικών χρηστών.
Ένα κρυφό μήνυμα προς το.. Έθνος μας στην διαφήμιση του Jumbo (;)
2014-11-03 20:06Σκηνοθετικό λάθος ή σκηνοθετικό.. μήνυμα αυτό που συμβαίνει στην διάρκεια του νέου διαφημιστικού του Jumbo, που μας έχει τρελάνει τον τελευταίο καιρό, αφού πλέον τα spot τους ανταγωνίζονται το ένα με το άλλο στην κακογουστιά.
Αυτή την φορά η «περήφανη εθνική» χειρονομία είναι μέρος του διαφημιστικού spot, που είτε είναι λάθος που συμβαίνει είτε όχι, σε κάθε περίπτωση εκτός του αστείου, περνάει και ένα μήνυμα.
Τώρα για το ποιός είναι ο αποδέκτης του μηνύματος... ο έλληνας καταναλωτής, κάποιος άλλος, ποτέ δεν θα το μάθουμε..
Δείτε παρακάτω την εικόνα παγωμένη και το βίντεο.
Κάλεσε τον βιαστή της κόρης του για δείπνο και τον βασάνισε μέχρι θανάτου: Τον έδεσε και του έκαψε τα γεννητικά όργανα
2014-11-03 16:02Τον νόμο στα χέρια του πήρε ένας πατέρας από την Ινδία, στην περιοχή του Khajuri Khas στο βορειοανατολικό Δελχί, ο οποίος προκειμένου να «τιμωρήσει» τον άνδρα που φέρεται να βίασε την κόρη του τον προσκάλεσε για δείπνο και αντ' αυτού τον βασάνισε.
Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομίας, ο 36χρονος εξοργισμένος πατέρας, προκειμένου να παραπλανήσει τον 45χρονο, ο οποίος -σημειωτέον- είναι παντρεμένος, εκτός από την πρόσκληση σε δείπνο έφτασε στο σημείο για να γίνει απόλυτα πειστικός να μαγειρέψει και να ετοιμάσει ένα πλήρες γεύμα. Τελικά, όμως, ο 36χρονος ακινητοποίησε τον «καλεσμένο» του, τον έδεσε σε μια καρέκλα και έκαψε τα γεννητικά του όργανα με λαβίδες που είχε πρώτα ζεματίσει. Στη συνέχεια τον στραγγάλισε. Μετά τον φόνο, περπάτησε μέχρι το αστυνομικό τμήμα της περιοχής και ομολόγησε το έγκλημα με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.
Σύμφωνα με το αστυνομικό ανακοινωθέν, ο 45χρονος είχε βιάσει τη 14χρονη κόρη του 36χρονου πριν από δύο μήνες και, όπως ομολόγησε ο πατέρας, δεν είχε καταγγείλει το περιστατικό στην Αστυνομία γιατί φοβόταν ότι οι γείτονες και οι συγγενείς θα κατηγορούσαν την κόρη του πως προκάλεσε τον βιαστή.
«Βασισμένοι στην ομολογία, στείλαμε μία ομάδα στο σημείο η οποία ανακάλυψε το πτώμα. Εχει σταλεί για νεκροψία-νεκροτομή και έχει ενημερωθεί η οικογένειά του. Εξιχνιάστηκε μια υπόθεση δολοφονίας και ο 36χρονος συνελήφθη», ανέφερε ένας εκπρόσωπος της Αστυνομίας, σύμφωνα με τη βρετανική Metro.
iefimerida.gr